Bestyrelsen består af følgende:

 

Formand: Claus Andersen                       cia@aktive-campister.dk

 

Næstformand: Helle Dyrstad                  hbd@aktive-campister.dk

 

Stævnekoordinator: Lars Lehtonen        leh@aktive-campister.dk

 

Sekretær :Elin Pedersen                           ep@aktive-campister.dk

 

Kasserer: Bjarne Van Hauen                  bvh@aktive-campister.dk

---------------------------------------------------------------------------------------------

Suppleanter:

Søren Vang Pedersen 

Jytte Melkjær                                          ome@aktive-campister.dk

Dennis Koreska                                       dko@aktive-campister.dk

-------------------------------------------------------------------------------------------


Webmaster: Ivan Møller              webmaster@aktive-campister.dk


Mobile Pay nummer til klubben er 3 7 4 3 2 8

Afholdelse af et arrangement i AC, er ikke så svært.


Det eneste det kræver er bare, at du har en idé til et arrangement/stævne, og lysten til at arrangere det.


Mulighederne er mange, og begrænsningerne få.


Hjælp er der til gengæld meget af - kontakt bestyrelsen hvis du mangler lidt sparring og måske noget hjælp til afholdelse og måske hjælp til en annonce til vores hjemmeside.


Kontakt vores stævnekoordinator Lars Lehtonen - han  hjælper gerne... leh@aktive-campister.dk


Ved afholdelse af stævne / træf, hvor der opkræves et stævnegebyr, skal der laves en afregning for udgifter og indtægter.

Til dette har vi lave et skema som I kan hente her. Som Excel ark eller som PDF fil



Kontakt bestyrelse, hvis du ikke har betingelserne, for ophold på vores plads, på Rosenholm Camping.




Lennardt Dyrstad, har været så venlig at oplyse om nye regler vedr. håndholdt walkie talkie.  KLIK HER