Bestyrelsen består af følgende:

 

Formand: Claus Andersen                       cia@aktive-campister.dk

 

Næstformand: Lars Lehtonen                 leh@aktive-campister.dk

 

Sekretær :Elin Pedersen                           ep@aktive-campister.dk

 

Kasserer: Bjarne Van Hauen                  bvh@aktive-campister.dk


Bestyrelsesmedlem: Anni Mejer             am@aktive-campister.dk

---------------------------------------------------------------------------------------------

Suppleanter:


Søren Vang Pedersen                            svp@aktive-campister.dk

 

Helle Dyrstad                                          hbd@aktive-campister.dk

-------------------------------------------------------------------------------------------

Stævner og Webmaster:

Ivan Møller              webmaster@aktive-campister.dk



Afholdelse af et arrangement i AC, er ikke så svært.


Det eneste det kræver er bare, at du har en idé til et arrangement/stævne, og lysten til at arrangere det.


Mulighederne er mange, og begrænsningerne få.


Hjælp er der til gengæld meget af - kontakt bestyrelsen hvis du mangler lidt sparring og måske noget hjælp til afholdelse

og måske hjælp til en annonce til vores hjemmeside.


Kontakt vores webmaster Ivan Møller hvis I har et stævne I vil have på kalenderen.


Ved afholdelse af stævne / træf, hvor der opkræves et stævnegebyr, skal der laves en afregning for udgifter og indtægter.

Til dette har vi lave et skema som I kan hente her. Som Excel ark eller som PDF fil



Kontakt bestyrelse, hvis du ikke har betingelserne, for ophold på vores plads, på Rosenholm Camping.




Lennardt Dyrstad, har været så venlig at oplyse om nye regler vedr. håndholdt walkie talkie.  KLIK HER