Bestyrelsen består af følgende:
Formand: Dennis Koreska dko@aktive-campister.dk
Kasserer: Bjarne Van Hauen bvh@aktive-campister.dk
Sekretær :Elin Pedersen ep@aktive-campister.dk
Bestyrelsesmedlem: Anni Mejer am@aktive-campister.dk
---------------------------------------------------------------------------------------------
Suppleanter:
Søren Vang Pedersen svp@aktive-campister.dk
Conny T. Houdam cth@aktive-campister.dk
Ole Melkjær ome@aktive-campister.dk
-------------------------------------------------------------------------------------------
Stævner og Webmaster:
Ivan Møller webmaster@aktive-campister.dk
Afholdelse af et arrangement i AC, er ikke så svært.
Det eneste det kræver er bare, at du har en idé til et arrangement/stævne, og lysten til at arrangere det.
Mulighederne er mange, og begrænsningerne få.
Hjælp er der til gengæld meget af - kontakt bestyrelsen hvis du mangler lidt sparring og måske noget hjælp til afholdelse
og måske hjælp til en annonce til vores hjemmeside.
Kontakt vores webmaster Ivan Møller hvis I har et stævne I vil have på kalenderen.
Ved afholdelse af stævne / træf, hvor der opkræves et stævnegebyr, skal der laves en afregning for udgifter og indtægter.
Til dette har vi lave et skema som I kan hente her. Som Excel ark eller som PDF fil
Kontakt bestyrelse, hvis du ikke har betingelserne, for ophold på vores plads, på Rosenholm Camping.
Lennardt Dyrstad, har været så venlig at oplyse om nye regler vedr. håndholdt walkie talkie. KLIK HER